Yurttaş harcamayı kesti

NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan “Hane gelirini yönetmek için ilk üç sırada alınan aksiyonların ‘gereksiz harcamaları kesmek’, ‘belirli bir bütçeye bağlı kalmak’ ve ‘en düşük fiyatlı ürünü almak’ şeklinde” dedi.

Yurttaş harcamayı kesti

GLOBAL bilgi hizmetleri şirketi NielsenlQ, Türkiye’de, sigara ve alkol hariç Hızlı Tüketim Ürünleri (FMCG) perakendesine dair araştırmasını yayınladı. Ekonomik koşulların, kısıtlı hane gelirlerini yönetmek için tüketicileri önlem almaya sevk ettiğini paylaşan NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan, hane gelirini yönetmek için ilk üç sırada alınan aksiyonların “gereksiz harcamaları kesmek”, “belirli bir bütçeye bağlı kalmak” ve “en düşük fiyatlı ürünü almak” şeklinde olduğunu söyledi. 

Atlas International Group

İLK YORUMU SİZ YAZIN

Hoş Geldiniz

Üye değilmisiniz? Kayıt Ol!

Hemen Hesabını Oluştur

Zaten bir hesabın mı var? Giriş Yap!

Şifrenizi mi Unuttunuz

Kullanıcı adınızı yada e-posta adresinizi aşağıya girdikten sonra mail adresinize yeni şifreniz gönderilecektir.